Pre dodávateľov
Pri realizácii jednotlivých projektov spoločnosťou JUT-EL s.r.o. úzko spolupracujeme aj so svojimi vybranými dodávateľmi a spoločne garantujeme investorom z oblasti verejného a súkromného sektoru, že ich projekty budú realizované na vysokej úrovni spĺňajúc ich štandardy a budú ukončené v dohodnutom termíne.
Svojich dodávateľov preto vnímame ako partnerov a nepožadujeme od nich záväzky nad rámec zmluvného vzťahu uzatvoreného medzi objednávateľom a našou spoločnosťou.
Požadujeme však dodržiavanie štandardov, ktoré sami garantujeme svojim objednávateľom:
- dodržiavanie minimálne zákonných požiadaviek bezpečnosti pri práci
- dodržiavanie dohodnutých zmluvných termínov, kvality a cien dodávok
Podkladom pre jednanie o zmluvnom vzťahu sú firemné vzorové dokumenty.
Všeobecné zmluvné podmienky sa počas spolupráce nemenia.
Príjem a spracovanie faktúr v spoločnosti JUT-EL s.r.o.
1. Všetky vystavené faktúry musia byť doručené na centrálnu podateľňu spoločnosti a to jedným z nižšie uvedených spôsobov:
V papierovej podobe na adresu:
Elektronickou formou vo formáte PDF na e-mailovú adresu faktury@jut.sk
Vzor faktúry je k dispozícii v sekcii “Na stiahnutie”
2. Lehota splatnosti faktúry je spravidla jeden kalendárny mesiac a počíta sa od dátumu doručenia faktúry na adresu pre doručovanie, uvedenú v bode č.1.
3. Dňom úhrady faktúry sa rozumie deň predania prevodného príkazu banke, ak nie je dohodnutý deň zmluvne inak.
4. Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnou legislatívou a musí obsahovať minimálne tieto údaje:
- názov stavby
- popis vykonanej práce / poskytnutej služby
Pokiaľ nebude obsahovať vyššie uvedené záležitosti, alebo budú uvádzané chybne, objednávateľ je oprávnený požadovať jej opravu v dobe splatnosti. Po doručenej opravenej alebo novovystavenej faktúre beží nová splatnosť faktúry. Všetky potrebné náležitosti si môžete detailne pozrieť v sekcii “Na stiahnutie„
5. Ručenie objednávateľa ako príjemcu zdaniteľného plnenia za dodávateľom nezaplatenú DPH z tohto plnenia sa riadi platnou legislatívou SR.